Vul een winkelwagentje (rechtsboven) en volg de aanwijzingen.
Wilt u liever eerst een account aanmaken?
DiscountOffice.be BV werkt alleen samen met distributeurs en fabrikanten die conform EU-richtlijnen opereren.
Het nog kleine, maar enthousiaste team Belgische medewerkers zal vermoedelijk snel verder groeien door de goede vooruitzichten van DiscountOffice.be.
Het milieu zo min mogelijk belasten is een van de uitgangspunten van DiscountOffice.be.
Het hoofdmagazijn voldoet aan de volgende ISO normeringen:
ISO 14001:2004 beschrijft de eisen waaraan een milieu-managementsysteem moet voldoen. Op basis van ISO 14001:2004 wordt gecertificeerd.
Toepassing van ISO 14001:2004 leidt tot een goede naleving van wet- en regelgeving en verbetering van milieuprestaties.
Voor de ISO 14001:2004 certificering heeft het hoofdmagazijn een milieuplan opgesteld dat concrete doelstellingen en verbeteracties bevat om maatschappelijk verantwoord te ondernemen.
Daarnaast worden artikelen geleverd die zo dicht mogelijk bij de bron, meestal de fabrikant, ingekocht worden en rechtstreeks verzonden. In tegenstelling tot veel andere leveranciers wordt niet alles centraal op één punt verzameld en geherdistribueerd. Hierdoor wordt een forse besparing gerealiseerd op zowel verpakking als transport. De benodigde CO2 uitstoot per levering wordt hiermee geminimaliseerd. Deze besparing wordt mogelijk gemaakt door een uitgebreid netwerk aan elektronische koppelingen met fabrikanten en groothandels in heel Europa.DiscountOffice ontmoedigt retourzendingen door de kosten van retourzendingen niet in de verkoopprijs van de producten te berekenen en hiervoor magazijn en handelingskosten te berekenen. Samen met u hopen we het aantal retourzendingen te reduceren, onze klantenservice staat voor u klaar.
DiscountOffice kiest voor een duurzame groei van het bedrijf door te investeren in kennis en kwaliteit van de interne organisatiestructuur. Ontwikkelingen binnen het ICT-vakgebied vormen de basis voor voortdurende verbeteringen van de service.
DiscountOffice investeert in een duurzame relatie met de klant door te kiezen voor strategische partnerships met zowel fabrikanten als de afnemers.
Doelstelling is langdurige relaties op te bouwen door op alle vlakken een betere service te leveren dan branchegenoten. Waar mogelijk wordt deze service voortdurend verbeterd, gebruikmakend van de dagelijkse feedback van de klanten via diverse media.