De ‘one stop shop’ voor zakelijke klanten

kompleet assortiment

Steeds meer bedrijven, scholen, gemeentes en instellingen in heel België ontdekken het gemak, de service en gunstige prijs-kwaliteitsverhouding die DiscountOffice.be te bieden heeft.

Nergens vindt u dan ook zoveel verschillende kwaliteitsartikelen tegen zulke concurrerende prijzen. Vooral als u uiteenlopende artikelen bestelt bent u veel voordeliger uit. Alles bij één leverancier onderbrengen bespaart tijd en rompslomp, denk bijvoorbeeld aan het ontlasten van uw administratie.

Maar als het erop aankomt is een deskundig advies en goede service nog belangrijker.
Dat vertrouwen probeert het team van DiscountOffice.be dagelijks waar te maken.
Met succes blijkt uit de sterke groei en positieve klantbeoordelingen.

Contracten met klantgroepen en tientallen prijsprofielen..?

Daar doet DiscountOffice.be niet aan, maar het is in deze markt een bekende manier om wat goedkoper over te komen dan het meestal uiteindelijk uitpakt. Vertegenwoordigers op de weg, full-colour catalogi en gratis cadeau's zullen ergens van bekostigd moeten worden. Of dat nu gebeurt door hogere prijzen te vragen als u eens wat anders bestelt dan gebruikelijk, of door geleidelijke prijsverhogingen na een kennismakingsperiode: uiteindelijk betaalt u er toch zelf voor.

Het kan ook anders!

DiscountOffice.be brengt een compleet aanbod samen en berekent besparingen door aan u als eindklant. Besparingen door een groot volume, maar ook door een efficiënte werkwijze zonder onnodige kosten.

Bij bestelling van grotere aantallen wordt vaak al automatisch een staffelkorting berekend.
In andere gevallen kunt u eenvoudig een offerte aanvragen.
Bestelt u regelmatig? Dan is het mogelijk afspraken te maken over de prijzen van bepaalde producten of de verzendkosten. De digitale factuur kan direct naar uw administratie-afdeling worden verstuurd.
U hoeft geen contract aan te gaan en bespaart tijd, omdat u gewoon meteen de best mogelijke prijs krijgt. Zo geregeld allemaal en volkomen transparant. Tel daar de professionele service bij op en u bent onder de streep beslist voordeliger uit.

Met zoveel mogelijkheden en zoveel unieke producten is een account bij DiscountOffice.be een must voor slimme inkopers en prijsbewuste ondernemers. Niet voor niets gebruiken honderden resellers DiscountOffice.be als online groothandelskanaal voor hun eindklanten.

Hoeveel kunt u besparen?

Onze sales-afdeling vertelt u graag meer over de mogelijkheden voor uw situatie.
Tijdens kantoortijden kunt u ons bereiken via 02 313 87 24 of via e-mailadres sales@discountoffice.be, zodat u eventueel informatie kunt meesturen over het soort artikelen dat u regelmatig bestelt.

Klanten ervaren het gemak en de service van één aanspreekpunt.

Maar achter de schermen gaat een heel netwerk schuil van tientallen Europese fabrikanten, groothandels en importeurs. De totale voorraden van deze gecombineerde leveranciers overstijgen die van enige individuele aanbieder.

Elke dag wordt op basis van beschikbaarheid een uniek online aanbod samengesteld. Elk uur worden voorraadaantallen bijgewerkt met alle grote magazijnen.

Bestelt u meerdere type goederen tegelijk?

Er bestaat de mogelijkheid dat er soms meerdere leveringen plaatsvinden. Door vanuit de bron rechtstreeks aan u te leveren wordt een kostbare tussenstap bespaard en hoeft niet alles herpakt te worden wat uiteindelijk een besparing is op de belasting van het milieu.
DiscountOffice.be levert aan prijsbewuste bedrijven, instellingen en particulieren. Het zeer complete assortiment is meestal direct uit voorraad leverbaar in heel België. Daarnaast zijn op aanvraag nog eens duizenden artikelen leverbaar via een uitgebreid internationaal netwerk.
U komt bij geen enkele andere leverancier voordeliger uit. Elke productgroep is concurrerend geprijsd en voor grote aantallen kunt u een prijsofferte aanvragen. Uw bijdrage aan de verzendkosten is afhankelijk van het orderbedrag. Boven een orderwaarden van € 140,- excl. BTW wordt uw bestelling gratis bezorgd.
Heeft u een vraag over uw order of bent u op zoek naar een bepaald artikel? Wanneer u belt krijgt u geen computer of callcenter aan de lijn, maar een service-gerichte klantenservice-medewerk(st)er. DiscountOffice.be beschikt over productexperts op diverse gebieden die u graag helpen.
Bestelt u voor het eerst? Vele duizenden klanten gingen u reeds voor. Na registratie kunt u veilig online betalen via ondermeer Bancontact. Bestellingen van onderwijs-, zorg- of overheidsinstellingen worden direct verwerkt. Ook overige zakelijke klanten komen hier op aanvraag, of na eerdere bestelling, voor in aanmerking.
Vandaag besteld, morgen geleverd. Voorraadartikelen worden meestal binnen een werkdag bezorgd in heel België.
Bestelt u meerdere artikelen? De verzendkosten zijn eenmalig per bestelling. Mocht een artikel niet op voorraad zijn dan wordt deze kosteloos nageleverd.
DiscountOffice.be doet er alles aan om uw bestelling snel en correct af te handelen. Met die ervaring wordt de service voortdurend verbeterd op alle vlakken. Wat andere klanten van de geboden service vonden leest u na bij de diverse onafhankelijke reviews.
Als particulier geniet u ook van scherpe prijzen en volledige garantie. Zakelijke klanten worden tal van mogelijkheden geboden, variërend van facturering aan de administratie-afdeling tot prijsafspraken per product of verzending.